Monday, October 03, 2005

gewonnen...of niet?


Aloha iedereen
Nu ik nog eens blog zal ik maar eens zeggen of we zaterdag gewonnen zijn of niet...tromgeroffel...natuurlijk wel! Met 10-8!
Het was wel de hardste wedstijd tot nu toe, maar toch nog gewonnen!

Deze zaterdag denk ik niet dat ik zal gaan omdat mijn vriendin een verjaardagfeestje gaat geven en een verjaardagsfeestje geef je maar 1 keer per jaar en wedstrijden zijn elk weekend...dus...
Morgen geen school, welke dag en waarom weet ik niet, maar dat kan mij niet deren, als het maar verlof is. Lang uitslapen zit er wel niet in want ik moet 's ochtends vroeg Nonie helpen met haar kindjes, "mothershelp". Woensdagavond mag ik ook gaan babysitten bij 3 meisjes, 9jr en een tweeling van 6jr. Daar mag ik nu bijna elke week gaan.
Ik doe dat momenteel heel graag want ik spaar voor een ipod die ik dan met mijn babysitgeld kan kopen.
Maar nu met die verhuisdingen die aan de gang zijn willen mama en papa niet goed meewerken, das toch stom, ik doe dat wel he! Ik ga het kopen met mijn eigen centen die ik heb!

Jah nu weten jullie weer een beetje...kusjes eveline