Sunday, November 13, 2005

Eveline hier!

wij die spelen
Hellow!
Het is ik die na een tijdje eindelijk weer op de computer komt!
We hebben al internet!
Leuk!
Nu moet ik jullie wel vertellen over wat er allemaal is gebeurt!
Ik zal beginnen met dit weekend. We hadden waterpolo tornooi. Iedere ploeg had drie wedstrijden om te spelen. Zaterdag begonnen we met de eerste wedstrijd en als we die gewonnen hadden dan moesten we er nog eentje spelen op zaterdag en natuurlijk hebben we weer gewonnen! Dus we moesten zaterdag nog een spelen. Tegen "California" spelen.
Als je het zo wilt zeggen zijn zij even goed als ons. Deze wedstrijd is wel een beetje verkeerd verlopen. Degene die de punten op het scorebord zetten hebben het andere team een puntje extra gegeven, en ze hadden niet eens dat puntje gescored. We zijn dus die wedstrijd verloren. Het was overtijd omdat het gelijkstand was, 8-8. dus 3 minuten extra, daar hebben zij nog een "hero-shot" gemaakt en gewonnen. Zondag hadden we dan nog een andere wedstrijd. Daarin moesten we tegen Malibu spelen. Zij zijn dus wel heel bekent in "snel zwemmen" dus zijn we deze wedstrijd weer verloren. Maar dat geeft niet echt want mijn team (SouthCoast Red AA) staat op de 4de plaats van heel Ventura-county! dus dat is heeel goed!!!!!!

Morgen, maandag en weer school, daarom zou ik nu wel willen gaan slapen.
nog heeel veel groetjes en succes daar!