Wednesday, May 04, 2005

zo ziet mijn testing week eruit!

Hoikidoikie!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn 'testing week' is nu bezig.

Dat is niet zoals jullie examens hebben hoor! Hier komt de uitleg:
Elke morgen moet je naar je eerste klas gaan. Normaal maak je in die klas je test. Maar omdat mijn klas P.E. (lichamelijke opvoeding) is gaan we naar de Bib van de school en zitten we daar aan tafels. Je zit niet alleen aan een tafel, maar met meerdere. Ook, de test is bijlange niet zo lang, je bent altijd rap klaar, als de bel gaat mag je naar je volgende klas gaan.

Je schema voor elke dag ziet er toch wel wat anders uit wegens de testen. Maandag kregen we test Math (wiskunde), dat heel gemakkelijk was. En dan moet je naar "period 1, 3 en 5" voor die dag gaan. Voor dinsdag kregen we test English, en dan period 2, 4 en 6. Woensdag (vandaag) kregen we test Math part 2, en dan moesten we naar period 1, 3 en 5 gaan.
Donderdag krijgen we Englisch part 2 en vrijdag English part 3, dat is met spelling enzo.
Als die test op vrijdag gedaan is mogen we rond 12 uur al naar huis.

Ja, zo ziet mijn testing week eruit, wij moeten er ook niet voor studeren, de school wil gewoon kunnen zien wat we uit dit schooljaar hebben geleerd zonder nog snel alles eens te blokken. Dat vind ik wel leuk, als ik thuis kom heb ik nu geen werk.

Ik hoop dat de komende examens bij jullie ook goed gaan zijn,

nog heel veel groetjes, liefs Eveline.