Tuesday, May 31, 2005

Hey hier ben IK!

HEY JULLIE DAAR!
En hoe is het daar in Belgie? Het is nu wel al lang geleden sinds jullie iets van mij hebben gehoord he! Wel, ik zal al mijn verloren en 'vergeten' artikelkes nu schrijven:



Ik heb mijn blokjes of mijn beugel, het doet geen pijn meer. Maar vrijdagavond was er een blokje gebroken (het voorlaatste) en op het laatste blokje was de rekker er af dus diene draad hing los! Ik heb het wel wat kunnen vaststeken met een rekkertje van mijn broer, dus zat het wel wat vast. Ik heb er wel een heel weekend mee gezeten, en het was een lang weekend omdat het maandag een verlofdag was (Memorial Day). Deze morgen zijn we eerst naar de orthodontist geweest en die heeft het blokje eraf gehaald en op het laaste een rekkertje gestoken, bij de volgende afspraak gaan ze dan een nieuw blokje plakken, nu hadden ze niet genoeg tijd. Dus het doet nu geen pijn meer (ik kon zelfs gisteren niet goed praten omdat mijn tong er een beetje van kapot was!).

Op school gaat ook alles nog goed, nog 2 WEKEN EN 2 DAGEN!!! Wanneer wij gedaan hebben met school zijn bij jullie de examens bezig, maar wees gerust, ik zal aan jullie denken! Wij krijgen ook geen examens, want we hebben al proeven gehad. Wel voor wisk krijgen we een soort examen, :-(
Maar dat zal wel niet zo moeilijk zijn.

Binnenkort heb ik ook een trip met school, naar de "Universal Studios"!!!! Het is alleen voor diegene die een Golden, Silver of Brons Award hebben, tof he! De anderen hebben gewoon lesdag. De meeste van mijn vriendinnen gaan niet mee, maar er is wel iemand, Lauren, die ik ook ken en ze is een toffe, dus ik weet dat het tof zal zijn!

Binnenkort ga ik voor mijne verjaardag een "B-day Beach Party" geven. ( b-day = birthday). Samen met Rachelle, Tricia, Kaleigh, en Alexa. We gaan naar het strand en de zee! Een paar dagen later geeft Kaleigh een "Sleepover Party"! Das hetzelfde als Rachelle haar feesje!

Nu ga ik jullie laten want ik moet nog een huiswerk met mijn papa maken!
Tot de volgende keer als ik een artikelke schrijf!