Monday, November 06, 2006

Zweten in de zon!!!!

Hallo, ik ben het nu terug! Het is Helena hier.

Vandaag was het super heet en ik was aan het zweten!!! Het was 34 graden celcius!!! Gelukkig had ik een korte broek aan en een niet te warme t-shirt. Zelfs nu ook dat het al avond is ben ik aan het zweten en het is hard om niet een glaasje water te gaan halen. Straks is het tijd voor bed maar ik will niet onder de dekens gaan omdat het zooooo warm is! Ook dat het nu November is, is het bij jullie waarschijnlijk koud. Het gaat zo de hele week zijn dus ik moet vast en zeker frisse kleren aan doen. Ik zal ook in het frisse moeten blijven. Nu ben ik wel eght warm hoor en ook mijn handen en voeten! ze zweten. Gelukkig gaan we vrijdag in het frisse water van de Stille Oceaan want daar komt het zeewater van Ventura van. Gisteren was het ook heel warm aan de zee en ook heel leuk. De golven waren ook heel goed, en vrijdag gaan we ook gaan surfen omdat wij dan een dag af hebben. Nu moet ik een glaasje water gaan halen en in bad gaan. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!!!

Helena